EaZy Solutions, Konsorsiyumlara, Kütüphaneler ve Araştırma Merkezleri’ne elektronik kaynaklara erişim ve yönetim konusunda destek vermektedir.

 

  • Yayınevleri ile iletişimi kolaylaştırma: Yayınevleri ile gerek saat farkı, dil bariyeri, gerekse doğru kişi ile iletişimde olma gibi konular kütüphaneciler için günlük iş yoğunluğu arasında zaman kaybettirici unsurlar olabilmektedir. Bu nedenle, temsilcisi olduğu tüm yayınevleri ile ilgili her konuda tek adres olarak Eazy Solutions ile dilediğiniz zaman dilediğiniz sıklıkta iletişime geçebilirsiniz. Talep veya sorularınız yayınevi ile görüşülerek en kısa zamanda çözüme kavuşturulacaktır.

 

  • Eğitim ve paneller: Temsil ettiği yayınevlerinin kaynaklarının kullanım eğitimleri ve kütüphanecilik camiasına yararlı olabilecek konularda paneller düzenleyerek yayınevleri ve kütüphaneleri bir araya getirmek Eazy Solutions tarafından verilen hizmetlerin önemli bir parçasıdır. Bu doğrultudaki en önemli etkinlik yıllık EaZy Days toplantılarıdır. EaZy Days toplantıları hakkında daha fazla bilgi için https://eazy.com.tr/tr/eazydays sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

  • Ödeme evraklarının tek elden sağlanması: Yayınevleri tarafından kurumlar için hazırlanmış olan ve ödemelerde gerekli olan fatura, yetki belgesi, lisans ve benzeri belgelerin istenilen zamanda tüm işlemleri tamamlanmış olarak kütüphaneye iletilmesi, Eazy Solutions’ın bir diğer hizmetidir.

 

  • Danışmanlık hizmeti: Uzun yıllar boyunca edinilen deneyim sonucunda EaZy Solutions ekibi, kütüphanelerin bilgi ihtiyaçları, bütçe yapıları, yayınevlerinin kaynakları, içerikleri, teknik özellikleri, fiyatlama modelleri ve iç işleyiş yapıları hakkında detaylı bilgi sahibi olmuştur. Bu doğrultuda bilgi ihtiyaçlarına dayanarak kuruma özel içerik geliştirme danışmanlık hizmeti aracılığıyla tecrübe ve bilgi birikimini kütüphaneler ile memnuniyetle paylaşmaktadır.